
De verrassende comeback van papieren catalogi in een digitale wereld
In een tijdperk waarin digitale kanalen domineren, beleeft de papieren catalogus een opvallende revival. Waar de bekende dikke catalogi van Wehkamp, OTTO en IKEA

Nieuwsgierigheid als motor van innovatie: belangrijkste inzichten van het VIGC-congres 2025
Het VIGC-congres “Jump into Innovation” bracht dit jaar opnieuw

Veloursbehang van Probo: nieuwe stap in geprinte wandbekleding
Het Nederlandse printproductiebedrijf Probo heeft een nieuw materiaal aan

FESPA Nederland Trend Event 2025: het Print- en Signbedrijf van 2030
Op maandag 8 december organiseert FESPA Nederland het jaarlijkse Trend

De toekomst van print volgens Probo
Tijdens Visualize Expo deelde Douwe Pieter van der Galiën,

Van vakmanschap naar platform: de verschuivende rol van drukkers en vormgevers
De grafische industrie is al decennia in beweging, gedreven

Plakwerk-festival 2025 brengt onderwijs en signbranche samen
Op 15 & 16 mei vond de eerste editie

Iwaarden in de internationale spotlights met Odido-project
Iwaarden ging tijdens de <span

Afleiding tijdens reclame: probleem of kans?
Unravel Research liet tijdens Visualize Expo zien dat afleiding

De vlag die bijna geen sporen achterlaat: Flag CiCLO® gelanceerd op Visualize Expo
Tijdens Visualize Expo werd een opvallende innovatie onthuld: Flag

In gesprek met Inkcups: digitale printoplossingen op Visualize Expo
Tijdens Visualize Expo spraken we met Hendrik

In gesprek met Igepa: duurzaamheid en verbinding op Visualize Expo
Tijdens Visualize Expo presenteerde Igepa zich met

Adobe Masterclasses trokken veel belangstelling tijdens Visualize Expo
Tijdens Visualize Expo 2025 stonden innovatie en inspiratie centraal