
De verrassende comeback van papieren catalogi in een digitale wereld
In een tijdperk waarin digitale kanalen domineren, beleeft de papieren catalogus een opvallende revival. Waar de bekende dikke catalogi van Wehkamp, OTTO en IKEA

Nieuwsgierigheid als motor van innovatie: belangrijkste inzichten van het VIGC-congres 2025
Het VIGC-congres “Jump into Innovation” bracht dit jaar opnieuw

Veloursbehang van Probo: nieuwe stap in geprinte wandbekleding
Het Nederlandse printproductiebedrijf Probo heeft een nieuw materiaal aan

FESPA Nederland Trend Event 2025: het Print- en Signbedrijf van 2030
Op maandag 8 december organiseert FESPA Nederland het jaarlijkse Trend

De toekomst van print volgens Probo
Tijdens Visualize Expo deelde Douwe Pieter van der Galiën,

Duurzaamheid in print en grafische productie: hoe de juiste keuzes te maken voor duurzame(re) prints
Ontdek hoe innovatieve technologieën en groene materialen de Nederlandse

Probo’s visie op duurzaamheid: van bewustzijn naar toepasbare oplossingen
Tijdens de Visualize Expo presenteerde Probo zich opnieuw met

Papyrus zette in op innovatie met primeurs op Visualize Expo
“We staan hier niet voor niets,” zei Lennaert Wesseling

Wat je brein (niet) ziet: Tim Zuidgeest over neuromarketing en merkherkenning
Tijdens zijn tweede sessie op Visualize Expo nam Tim Zuidgeest

Pixia maakte indruk met introductie Durst P5 X op Visualize Expo
Tijdens de eerste editie van Visualize Expo was Pixia,

Gedrukte media terug in de spotlight: duurzaam, doeltreffend én geliefd
De toekomst van papier en karton oogt rooskleurig. Niet

Canon enthousiast over brede scope Visualize Expo 2025
Canon kijkt tevreden terug op hun deelname aan Visualize

In gesprek met VINK: één stand, twee specialismen en volop actie
Op Visualize Expo was VINK met twee bedrijfsonderdelen aanwezig: