
De verrassende comeback van papieren catalogi in een digitale wereld
In een tijdperk waarin digitale kanalen domineren, beleeft de papieren catalogus een opvallende revival. Waar de bekende dikke catalogi van Wehkamp, OTTO en IKEA

Nieuwsgierigheid als motor van innovatie: belangrijkste inzichten van het VIGC-congres 2025
Het VIGC-congres “Jump into Innovation” bracht dit jaar opnieuw

Veloursbehang van Probo: nieuwe stap in geprinte wandbekleding
Het Nederlandse printproductiebedrijf Probo heeft een nieuw materiaal aan

FESPA Nederland Trend Event 2025: het Print- en Signbedrijf van 2030
Op maandag 8 december organiseert FESPA Nederland het jaarlijkse Trend

De toekomst van print volgens Probo
Tijdens Visualize Expo deelde Douwe Pieter van der Galiën,

Verleiding in print: Bart Lauwaert over hoe foliedruk aandacht vangt
Tijdens Visualize Expo deelde Bart Lauwaert van Grafische Groep

Podcasts als kennisbron in de grafische en signindustrie
Podcasts winnen terrein in de grafische en signindustrie. Ze

Papier blijft praten: de onmisbare rol van de drukkerij in een digitale wereld
Ontdek waarom drukwerk in een digitale wereld nog steeds

Peter Villevoye over generative AI binnen Adobe: “Het is nu nog een kleuter, maar het wordt langzaam een puber”
Tijdens Visualize Expo verzorgde media-maker en Adobe-expert Peter Villevoye

DTG vs DTF vs Sublimatie: welke printtechniek past bij jouw branding?
Ontdek welke printtechniek het beste bij jouw merk past:

De toekomst van digitale signage in 2025: innovaties en toepassingen voor merken en retail
Digitale signage maakt in 2025 een flinke sprong vooruit.

Van volume naar waarde: René de Heij over de toekomst van print
Tijdens Visualize Expo gaf René de Heij, sinds 1 januari

Gripp op Visualize Expo: “Iedere keer weer een ander gesprek, dat is leuk”
Op Visualize Expo sprak Gripp met een brede mix