
De verrassende comeback van papieren catalogi in een digitale wereld
In een tijdperk waarin digitale kanalen domineren, beleeft de papieren catalogus een opvallende revival. Waar de bekende dikke catalogi van Wehkamp, OTTO en IKEA

Nieuwsgierigheid als motor van innovatie: belangrijkste inzichten van het VIGC-congres 2025
Het VIGC-congres “Jump into Innovation” bracht dit jaar opnieuw

Veloursbehang van Probo: nieuwe stap in geprinte wandbekleding
Het Nederlandse printproductiebedrijf Probo heeft een nieuw materiaal aan

FESPA Nederland Trend Event 2025: het Print- en Signbedrijf van 2030
Op maandag 8 december organiseert FESPA Nederland het jaarlijkse Trend

De toekomst van print volgens Probo
Tijdens Visualize Expo deelde Douwe Pieter van der Galiën,

Zünd wint eerste editie van Visualize Expo’s Innovatie Award
Tijdens Visualize Expo 2025 is voor het eerst de

(Her)bekijk de sessies uit het Inspiratietheater van Visualize Expo
Tijdens Visualize Expo 2025 bood het Inspiratietheater een rijk

Probo Printing Wonderland 2025: een beleving van print
Tijdens Visualize Expo trok de terugkeer van Printing Wonderland opnieuw

BOPE 2025: kansen en innovaties voor de online printsector
Woensdag 26 maart stond bij Visualize Expo niet alleen

FESPA op Visualize Expo 2025: jong talent, creativiteit en samenwerking centraal
Tijdens de editie van Visualize Expo 2025 stond één ding

PERSBERICHT | Visualize Expo 2025: een inspirerende editie vol innovaties, kennisdeling en waardevolle netwerkmogelijkheden
GORINCHEM – Van 25 tot en met 27 maart 2025

PERSBERICHT | Visualize Expo 2025 onthult omvangrijk programma vol inspiratie en innovatie
Het programma voor Visualize Expo 2025 (voorheen Sign & Print

PERSBERICHT | Visualize Expo 2025 introduceert Partnerplein met interactief theater
Het vakevent Visualize Expo (voorheen Sign & Print Expo) introduceert