
De verrassende comeback van papieren catalogi in een digitale wereld
In een tijdperk waarin digitale kanalen domineren, beleeft de papieren catalogus een opvallende revival. Waar de bekende dikke catalogi van Wehkamp, OTTO en IKEA

Nieuwsgierigheid als motor van innovatie: belangrijkste inzichten van het VIGC-congres 2025
Het VIGC-congres “Jump into Innovation” bracht dit jaar opnieuw

Veloursbehang van Probo: nieuwe stap in geprinte wandbekleding
Het Nederlandse printproductiebedrijf Probo heeft een nieuw materiaal aan

FESPA Nederland Trend Event 2025: het Print- en Signbedrijf van 2030
Op maandag 8 december organiseert FESPA Nederland het jaarlijkse Trend

De toekomst van print volgens Probo
Tijdens Visualize Expo deelde Douwe Pieter van der Galiën,

VACATURE: Marketing Project manager
Wij zijn op zoek naar een Marketing Project Manager binnen

VACATURE: Accountmanager – Visualize Expo
Ben jij een commercieel talent met een passie voor zowel

Sign+ Magazine en SignPro Benelux slaan handen ineen
Sign+ Magazine en SignPro Benelux gaan vanaf 1 januari 2024

Nieuwe account manager Linda brengt frisse wind naar visualize expo
Linda van der Windt is al een aantal maanden de

Van Sign & Print naar Visualize Expo: een frisse blik op Visuele Communicatie
In een tijd van verandering en vernieuwing kondigt de vertrouwde

Hét recept voor de zomer van team Sign & Print
<span lang="NL-BE" style="font-size: 11.0pt; mso-ascii-font-family: Calibri; mso-hansi-font-family: Calibri; mso-bidi-font-family:

Geurmarketing en communicatie met Scent the Brand op Sign & Print Expo 2023
<span lang="NL-BE" style="font-size: 11.0pt; mso-ascii-font-family: Calibri; mso-hansi-font-family: Calibri; mso-bidi-font-family:

Succesvolle Sign & Print Expo 2023 de basis voor een vernieuwde editie in 2025
<span lang="NL-BE" style="font-size: 11.0pt; mso-ascii-font-family: Calibri; mso-hansi-font-family: Calibri; mso-bidi-font-family: