
De verrassende comeback van papieren catalogi in een digitale wereld
In een tijdperk waarin digitale kanalen domineren, beleeft de papieren catalogus een opvallende revival. Waar de bekende dikke catalogi van Wehkamp, OTTO en IKEA

Nieuwsgierigheid als motor van innovatie: belangrijkste inzichten van het VIGC-congres 2025
Het VIGC-congres “Jump into Innovation” bracht dit jaar opnieuw

Veloursbehang van Probo: nieuwe stap in geprinte wandbekleding
Het Nederlandse printproductiebedrijf Probo heeft een nieuw materiaal aan

FESPA Nederland Trend Event 2025: het Print- en Signbedrijf van 2030
Op maandag 8 december organiseert FESPA Nederland het jaarlijkse Trend

De toekomst van print volgens Probo
Tijdens Visualize Expo deelde Douwe Pieter van der Galiën,

Het GRACE-project: Een stap naar circulariteit in de Print & Sign-sector
Het GRACE-project, een samenwerking tussen Centexbel-VKC (Kenniscentrum voor de

Promotionele Artikelen en Inkjetprinten: Een Winnende Combinatie
Relatiegeschenken blijven een krachtig instrument binnen de marketingmix, zelfs

Het Benelux Online Print Event keert terug naar Nederland
Het Benelux Online Print Event (BOPE) van het Vlaams

Week van de grafimedia: een krachtige week voor de grafische sector
Van 30 september tot en met 5 oktober is

Investeringen in DOOH overstijgt (P)OOH
Door het veranderend consumentengedrag en de snelle technologische vooruitgang,

Van klassieke neon naar LED-alternatieven: wat je moet weten
Op de aankomende Visualize Expo is neonverlichting te vinden als

Visualize Expo 2024: Martijn Brandse over vernieuwing en toekomst
Vorige week bezochten collega’s Sharon Haans, Roos Ouwerkerk, Linda van
