Krijg een exclusieve blik op de toekomst van print en ontdek waar de grootste kansen liggen in een markt die razendsnel verandert. We bespreken de belangrijkste inzichten uit het onafhankelijke onderzoek “De toekomst binnen de wereld van visuele communicatie in print”. Ontdek hoe je kunt inspelen op trends als hyperpersonalisatie, duurzaamheid en veranderend consumentengedrag om toekomstbestendig te blijven.
Je ontdekt:
Probo Maps: Hoe deze innovatie je de snelste route in print biedt. Ontdek hoe je toegang krijgt tot meer én snellere leveropties.
Positieve impact maken: Hoe lokale productie en CO₂-reductie bijdragen aan een toekomstbestendige printmarkt.
Hyperpersonalisatie: De opkomst van de ‘creator economy’ en de rol van AI-tools zoals Canva welke design net zo makkelijk maken als een Insta-post.
Evolutie van print: De verschuiving naar nieuwe markten en toepassingen, en de noodzaak voor nieuwe oplossingen en kennis.
Veranderd consumentengedrag: De impact van smartphones, social media en AI op hoe consumenten producten zoeken en kopen.
Strategische samenwerkingen: Het belang van samenwerkingen om nieuwe kansen te grijpen en toekomstbestendig te blijven.
