De drie thematieken Print, Promo en Sign vormen de ruggengraat van Visualize Expo. Print blijft de basis leggen voor het evenement, als basis voor zowel signing als promotionele oplossingen. Denk hierbij aan zowel traditionele print zoals offset en digitale printmogelijkheden zoals 3D-print, laserprint en veel meer.
Bezoekers komen naar de beurs om nieuwe trends te ontdekken, om te netwerken, voor informatie en inspiratie of zijn heel gericht op zoek naar een specifiek bedrijf of product.
Het zijn vooral de makers van deze community die interesse hebben in print, zoals de drukkerijen en printshops, maar ook signing/reclamebureaus. Eindbeslissers, print specialisten en grafisch designers zijn op zoek naar materialen, software en machines voor de continuïteit van hun eigen productieproces, om het productieproces te optimaliseren en sommige zoeken naar uitbreidingsmogelijkheden. Andere doelgroepen die interesse hebben in print technologie zijn de textielindustrie, communicatie & marketing bureaus, maar ook eindgebruikers uit de leisure & events sector, overheid en retail.
BEKENDE NAMEN DIE INTERESSE HEBBEN IN Print
AANBOD OP DE BEURSVLOER
PrePress
Workflow management software |
Digital content design software
|
PrESS
Offset print machine |
Aluminium offset drukplaten |
Tampondruk |
Textielprint |
3D en 4D printers |
Digital printing (benodigdheden) |
Inkjetprinters |
Grootformaat printers |
Laserprinters |
Screen printing |
Transferpers |
Software voor print industrie |
AFTERPRESS
Snijmachines |
Bindmachines |
Vouwmachines |
Lamineer oplossingen |
Lijm |
Print Materials
Inkt |
Vernis |
Toners |
Coatings |
Folies |
Films |
Papier |
Karton |
BEN JIJ DE LEVERANCIER OP HET GEBIED VAN PRINT DIE WIJ ZOEKEN?
Wil jij onderdeel zijn van Visualize Expo en heb je materialen, software of machines op het gebied van print die je graag presenteert aan een groot publiek?
Neem gerust contact met me op, dan kijken we samen naar de mogelijkheden.
Nieuws over printing technologies

Masterclass VIGC over AI in de grafische sector: “van kennen naar kunnen”
De grafische en creatieve sector staat op een kantelpunt. Artificial Intelligence is al lang geen toekomstmuziek meer, maar een tastbare realiteit op de werkvloer. Toch

De verrassende comeback van papieren catalogi in een digitale wereld
In een tijdperk waarin digitale kanalen domineren, beleeft de

Nieuwsgierigheid als motor van innovatie: belangrijkste inzichten van het VIGC-congres 2025
Het VIGC-congres “Jump into Innovation” bracht dit jaar opnieuw

Veloursbehang van Probo: nieuwe stap in geprinte wandbekleding
Het Nederlandse printproductiebedrijf Probo heeft een nieuw materiaal aan

FESPA Nederland Trend Event 2025: het Print- en Signbedrijf van 2030
Op maandag 8 december organiseert FESPA Nederland het jaarlijkse Trend






