(DIGITAL) Signing
Een van de drie thematieken die tijdens Visualize Expo uitgebreid aan bod komt, is Signing. En dan bedoelen we signing in de breedste zin van het woord: zowel de digitale signing mogelijkheden die een steeds grotere rol gaan spelen als de meer traditionele gedrukte signing, maar ook alle technieken en materialen die hier bij komen kijken.
Enerzijds zijn het signing en reclame bedrijven die interesse hebben in (digital) signing. Vaak zijn dit bedrijven die een compleet proces kunnen aanbieden van ontwerp, productie (print en druk) tot aan de montage. Zij zijn op zoek naar nieuwe machines, technieken en materialen voor het maken van hun communicatiedragers, om hun aanbod te optimaliseren of verder uit te breiden. Daarnaast zien we als bezoeker communicatie- en marketingbureaus, maar ook eindgebruikers uit de leisure & events sector, bouw en installatie, automotive, de overheid en de voedingsindustrie.
BEKENDE NAMEN DIE INTERESSE HEBBEN IN SIGNING POSSIBILITIES
AANBOD OP DE BEURSVLOER
Signage
Beletteraar |
Geprinte signage |
Banieren |
Vlaggen |
Wrap folie |
Sign installatie |
Sign surfaces / print media |
Lichtboxen |
POS/POP |
Digital signage
| Content management software |
| Digital signage software |
| A/V System integration |
| Displays/ Schermen |
| Holografische technologie |
| Videowalls |
| (IP) media players |
| Projectie |
| Cloud services |
| Connectivity solutions |
Verkoop jij jouw product of dienst aan de grafische professional of signmaker?
Denk hierbij aan communicatiedragers, zoals letters, borden, banners, vlaggen, wrap folies (automotive & interieur), displays, licht boxen (LED & NEON), interactieve screens, videowalls en software om digitale communicatie dragers te laten draaien. Dan is Visualize Expo voor jou een ideaal podium om als exposant op aanwezig te zijn!
Neem gerust contact met me op, dan kijken we samen naar de mogelijkheden.

Hoe Schiphol’s bewegwijzering de wereldstandaard werd voor luchthavens
In de jaren zestig stond Schiphol, net als veel internationale luchthavens, voor een complex vraagstuk: hoe begeleid je een groeiend aantal reizigers op een

Veloursbehang van Probo: nieuwe stap in geprinte wandbekleding
Het Nederlandse printproductiebedrijf Probo heeft een nieuw materiaal aan

FESPA Nederland Trend Event 2025: het Print- en Signbedrijf van 2030
Op maandag 8 december organiseert FESPA Nederland het jaarlijkse Trend

De toekomst van digitale signage in 2025: innovaties en toepassingen voor merken en retail
Digitale signage maakt in 2025 een flinke sprong vooruit.

Gripp op Visualize Expo: “Iedere keer weer een ander gesprek, dat is leuk”
Op Visualize Expo sprak Gripp met een brede mix




