Branche nieuws

BRANCHENIEUWS

Branchenieuws

Promotionele Artikelen en Inkjetprinten: Een Winnende Combinatie

Relatiegeschenken blijven een krachtig instrument binnen de marketingmix, zelfs te midden van economische uitdagingen. Door de evolutie in het productieproces van promotionele artikelen middels inktjetprinters, worden producten zoals pennen, tassen en mokken snel en efficiënt gepersonaliseerd.

Lees verder »
Benelux Online Print Event 2023
Branchenieuws

Het Benelux Online Print Event keert terug naar Nederland

Het Benelux Online Print Event (BOPE) van het Vlaams Innovatiecentrum voor Grafische Communicatie (VIGC) komt terug naar Nederland na het succes in 2023. Tijdens deze editie werd het event voor het eerst geïntroduceerd aan de Nederlandse markt en voorafgaand aan de tweede dag van Sign & Print Expo georganiseerd in Evenementenhal Gorinchem. In 2025 vindt BOPE voorafgaand aan Visualize Expo plaats op woensdag 26 maart.  

Lees verder »
Branchenieuws

Week van de grafimedia: een krachtige week voor de grafische sector

Van 30 september tot en met 5 oktober is het de Week van de Grafimedia. Het platform Indruk.nu van KVGO, GOC en A&O Fonds zet zich in om de makers van de grafimedia producten in de spotlight te zetten. Grafimedia producten zien we elke dag, maar we zijn er lang niet altijd bewust van wie het heeft gemaakt en hoe ze het hebben gedaan.

Lees verder »
digital print out of home
Branchenieuws

Investeringen in DOOH overstijgt (P)OOH

Door het veranderend consumentengedrag en de snelle technologische vooruitgang, blijven de digitale advertentie-uitgaven evolueren. Het recente rapport van Deloitte over de digitale advertentie-uitgaven in 2023 geeft een duidelijk beeld welke trends en ontwikkelingen in het afgelopen jaar hebben plaatsgevonden.

Lees verder »
Visualize Expo
Branchenieuws

Van klassieke neon naar LED-alternatieven: wat je moet weten

Op de aankomende Visualize Expo is neonverlichting te vinden als een steeds vernieuwende vorm van visuele communicatie. Neon, een edelgas dat je vindt als element nummer 10 in het Periodiek Systeem der Elementen, heeft al een lange tijd een belangrijke plek in de reclame- en kunstwereld. Toch zorgt de recente opkomst van ‘fake’ neon, gebaseerd op LED-verlichting, voor verwarring onder zowel consumenten als professionals in de signindustrie.

Lees verder »
Scroll naar top