Canon kijkt tevreden terug op hun deelname aan Visualize Expo 2025 in Evenementenhal Gorinchem. Met een dynamische beursvloer, inspirerende ontmoetingen en veel interesse voor de nieuwste printoplossingen, was het voor Canon een waardevolle editie waarin de kracht van visuele communicatie centraal stond.



Verbreding van de beurs wordt positief ontvangen
De uitbreiding van Visualize Expo met de promotionele sector is Canon goed bevallen. “We zijn heel positief, vooral over de verbreding van de beurs” vertelt Nadine van Eeuwijk, Customer Marketeer bij Canon Benelux. “Hoe meer partijen samenkomen, hoe beter – samen sterker, zou ik zeggen.”
De aanwezigheid en samenwerking met o.a. het VIGC met het Benelux Online Print Event tijdens Visualize Expo droeg bij aan de relevantie en aantrekkingskracht van de beurs voor de meer grafische en printsector. Bezoekers uit verschillende disciplines vonden hun weg naar de Canon-stand, waar inspiratie en innovatie samenkwamen.
Oplossingen voor een veranderende markt
Canon toonde een breed scala aan technologische innovaties – van grootformaatprinters tot geavanceerde productieprintsystemen. De focus lag op het optimaliseren van processen, het verbeteren van duurzaamheid en het ondersteunen van creatieve toepassingen voor commerciële en industriële klanten.
“Op onze stand bekijken bezoekers vooral de producten, laten we de toepassingen zien, inspireren we mensen en worden er regelmatig vervolgafspraken gemaakt” aldus Van Eeuwijk.
Printtechnologie als drijvende kracht
Visualize Expo onderstreepte volgens Canon het belang van verbinding binnen de print- en communicatiesector. “Het vernieuwde concept maakt Visualize Expo tot een brede beurs voor de printindustrie en de visuele communicatiemarkt, waar hardware, toepassingen en alles daartussenin samenkomen en het gesprek met elkaar aangaan.”
Canon positioneert zich al jaren als aanjager van vernieuwing in print. Met een combinatie van technologische expertise en klantgerichte oplossingen wil het bedrijf bijdragen aan een krachtige, toekomstbestendige visuele communicatiemarkt.
Bekijk hier het volledige interview: